Gadane.pl - tysiące wygadanych ludzi!

Ogólnotematyczne forum dyskusyjne, na którym rozmawiamy o wszystkim.
Gadety, prezenty

Przebieralnia

Bycie trendy wymaga ciągłego śledzenia tej tematyki. Dobry smak i styl to jedno, jednak bez gruntownych podstaw nie da się być zawsze na topie!

Przebieralnia

Postprzez optymistka » 2008-01-17, 23:42

Temat p_w_m o makijażu natchnął mnie na coś innego...

A mianowicie jaki macie styl ubierania się...?? w czym najchętniej biegacie do szkoły czy na imprezy?? :lol:

Robienie zakupów, przymierzanie itp. was denerwują czy raczej sprawiają sporo frajdy...??

Gonicie za modą i i śledzicie wybiegi czy może takie bardziej outsider'ki?? :co?:

Macie manie 'pełnej szafy'?? czyli nigdy nie macie się w co ubrać choć szafa pęka w szwach??? rotfl i przed wyjściami z 10x zdązycie sie przebrać w ostanim momencie??

Ogólnie rzecz biorąc mam nadzieje, że temat zrozumiały.. no i piszcie :P
Avatar użytkownika
optymistka
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 2007-05-09, 23:24
Wiek: 22
Płeć: Kobieta

Re: Przebieralnia

Postprzez Marta_91 » 2008-01-18, 01:29

no ja niestety w totka nie wygrałam i moje zakupy muszę dostosowywać do funduszy ;) hmm, owszem, staram się jakoś "łapać" modę, ale jezeli już kupuję jakiś hit sezonu to w małoej ilości sztuk, bo jakbym chciała mieć każdy kolor spodni, to chyba tylko w spodniach musiałbym chodzić... Więc moje zakupy wyglądają tak: dwie, trzy bluzeczki, spodenki, jakiś pasek... Tak małymi kroczkami ;) Chyba że jest koniec sierpnia, oj, wtedy to kupuje się hurtem^^ Ale rodzice wychodzą na tym cienko... :| :) A przymierzać lubię gdy nikt mnie nie pogania i są warunki, a nie jakaś kotarka i mniej niż metr kwadratowy podłoza :/ A stroj naszykowany na coś czesto zmieniam w ostatniej chwili ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Marta_91
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 7424
Dołączył(a): 2007-10-28, 19:56
Lokalizacja: łódzkie/Wrocław
Wiek: 21
Płeć: Kobieta

Re: Przebieralnia

Postprzez rogcu5 » 2008-01-19, 01:21

ja to w sumie mam tak jak martus-ia, zakupy ograniczone ze zwgledu na brak funduszy. w mojej szafie to jest wszystko i nic. czasami jest pelna po brzegi a nie mam sie w co ubrac (moja mama sie z tego smieje). mode lapac lapie, podgladam gwiazdy (czasami podejrze cos ciekawego) i oczywiscie kolezanki (nie tak ze wchodzisz do sql a tam ty twoja kumpela w takich samych spodniach i bluzkach). przewaznie chodze na zakupy z mama lub siostra lub kumpelami (zawsze cos ciekawego mi podpowiedza). a jesli chodzi o kupowanie to jesli juz chodzi o lato to of cours ze jak np. zarobie kase to kupuje to na co nigdy nie pozwolilabym sobie w czasie roku szkolnego :D :D.
All I want that to be happy... :(
Avatar użytkownika
rogcu5
-#Użytkownik 20%
-#Użytkownik 20%
 
Posty: 48
Dołączył(a): 2007-11-01, 17:23
Lokalizacja: Żary

Re: Przebieralnia

Postprzez play_with_me » 2008-01-19, 14:24

Ja rzadko kupuje ciuchy- tylko wtedy, kiedy musze. Chociaz to tez zalezy od humoru, jak mam 'chętke' na zakupy to sprawia mi to ogromna satysfakcje =)

Do szkoly sie nie stroje, nie gonie za najnowszymi trendami w modzie, latam w tym czym lubie czyli jeansy+bluzeczka+bluza.

Fundusze tez wchodza w gre, wiadomo..............

Przed wyjsciem faktycznie, nie wiem jak sie ubrac, ale to nie ze wzgledu, ze ubrania mi sie w szafie nie mieszcza- wrecz przeciwnie, tak wiec desperacko ruszam do sklepu, na rynek i gdzie sie tylko da....
Możesz mnie zabić, ale najpierw pocałuj......
Avatar użytkownika
play_with_me
-#Użytkownik 90%
-#Użytkownik 90%
 
Posty: 899
Dołączył(a): 2007-08-08, 15:23

Re: Przebieralnia

Postprzez XnellyX » 2008-01-23, 23:29

ja mam identycznie jak rogcu5.....mam w szafie "wszystko i nic" ;| pełno ciuchów a jak mam gdzies wyjsc do skzoly czy gdziekolwiek to juz problem w co by sie tu ubrac...masakra
a z moda to lubie chodzić w tym czym lubie i w czym mi wygodnie : )
:)
Avatar użytkownika
XnellyX
-#Użytkownik 40%
-#Użytkownik 40%
 
Posty: 129
Dołączył(a): 2007-10-17, 22:00
Lokalizacja: z domu :)

Re: Przebieralnia

Postprzez Lady_Fazka » 2008-01-25, 20:57

też tak mam... nigdy nic :( albo jak już coś jest to nie potrzebne, bo nie ma okazji żeby to założyć... taka ironnia losu :|

a co do mody... hmm jakoś mało zwracam na nią uwagę. Zakładam to co wygodne.
Avatar użytkownika
Lady_Fazka
-#Użytkownik 40%
-#Użytkownik 40%
 
Posty: 114
Dołączył(a): 2007-09-25, 08:53
Lokalizacja: wioska liścia :)

Re: Przebieralnia

Postprzez XnellyX » 2008-01-25, 22:07

ja tak samo : )
:)
Avatar użytkownika
XnellyX
-#Użytkownik 40%
-#Użytkownik 40%
 
Posty: 129
Dołączył(a): 2007-10-17, 22:00
Lokalizacja: z domu :)

Re: Przebieralnia

Postprzez martunia » 2008-01-27, 21:17

ja ubieram sie na luzie i wygodnie. Zazwyczaj do szkoły ubieram jeansy, jakąś bluzke i bluze na to. lubie chodzić na zakupy ale niestety - brak funduszy :(
martunia
Avatar użytkownika
martunia
-#Użytkownik 50%
-#Użytkownik 50%
 
Posty: 206
Dołączył(a): 2007-12-27, 20:05
Lokalizacja: :)

Re: Przebieralnia

Postprzez mar-LENKA » 2008-02-02, 13:04

martunia - to tak samo jak ja.. :P Ale czasem patrze też co jest w modzie ;) np. ostatnio było fajne butki mhm.. Aż sobie kupiłam i mam i naprawdę są fajne.. ;) Lub rurki też były w modzie.. A że spodobały się siostrze to sobie kupiła..! Też czasem patrze co jest w modzie, ale nie wszystko co mi sie podoba-kupuję ...
Czasem myślisz, że los się do Ciebie uśmiechnął, a Ty go po prostu rozśmieszyłeś : D
Avatar użytkownika
mar-LENKA
-#Użytkownik 100%
-#Użytkownik 100%
 
Posty: 1856
Dołączył(a): 2007-09-20, 15:51
Lokalizacja: z domu ;)
Wiek: 0
Płeć: Kobieta

Re: Przebieralnia

Postprzez sylwia » 2008-02-18, 21:48

Każdy ma swoją indywidualną modę.Ja najlepiej sie czuje w spodniach(jeansach),bluzka,bluza lub sweterek(no i bielizna oczywiście).A ip rzede wszystkim ADIDASY!!
Avatar użytkownika
sylwia
-#Użytkownik 30%
-#Użytkownik 30%
 
Posty: 52
Dołączył(a): 2008-02-18, 19:43
Lokalizacja: warszawa

Re: Przebieralnia

Postprzez mar-LENKA » 2008-02-19, 20:34

o tak =) Adidasy najlepsze;)
Czasem myślisz, że los się do Ciebie uśmiechnął, a Ty go po prostu rozśmieszyłeś : D
Avatar użytkownika
mar-LENKA
-#Użytkownik 100%
-#Użytkownik 100%
 
Posty: 1856
Dołączył(a): 2007-09-20, 15:51
Lokalizacja: z domu ;)
Wiek: 0
Płeć: Kobieta

Re: Przebieralnia

Postprzez optymistka » 2008-03-22, 23:04

mar-LENKA napisał(a):o tak Adidasy najlepsze;)


a buuuuuuuu.. ja nie lubię adidasów... preferuję buty typu baleriny albo na obcasie... no a jesli mówimy o szkole to stawaim na trampki...
Avatar użytkownika
optymistka
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 4213
Dołączył(a): 2007-05-09, 23:24
Wiek: 22
Płeć: Kobieta

Re: Przebieralnia

Postprzez martunia » 2008-03-22, 23:37

[quote="mar-LENKA"]martunia - to tak samo jak ja.. :P Ale czasem patrze też co jest w modzie ;)




ja też oczywiście patrze na modę:)
martunia
Avatar użytkownika
martunia
-#Użytkownik 50%
-#Użytkownik 50%
 
Posty: 206
Dołączył(a): 2007-12-27, 20:05
Lokalizacja: :)

Re: Przebieralnia

Postprzez shanxi » 2008-03-23, 02:17

A więc nie gonię za modą (mam swój własny gust) ;)

I niestety na takim guście źle wychodzę, bo dla mnie po prostu w sklepach nic nie ma :D ostatnio mierzyłam 4 tuniki i żadna mi nie przypadła do gustu :| tak samo buty czy coś to muszę je szukać tygodniami... dziwna ta moda się zrobiła od sezonu 07. jakaś taka pedalska - nienawidzę koloru różowego, srebrnego i złotego (w ubraniach i butach) nie noszę także adidasów - latem tylko i wyłącznie klepki lub jakieś buty na obcasie lub koturnie :) yhmmm bluzki kupuję tylko w stałych kolorach - siwy, biały, brązowy, beżowy - tylko takie kolory u mnie występują w szafie... no i ewentualnie czarny... ;) + dżinsy, rybaczki itd. mam bzika na pkt. spodni :D dużo mam ciuchów ale wiadomo NIGDY NIE MAM CO UBRAĆ odwieczny problem... ;)
shanxi
-#Użytkownik 90%
-#Użytkownik 90%
 
Posty: 879
Dołączył(a): 2007-06-12, 15:10
Wiek: 0

Re: Przebieralnia

Postprzez Marta_91 » 2008-03-23, 02:19

shanxi napisał(a):nienawidzę koloru różowego, srebrnego i złotego (w ubraniach i butach)

oj, to ja złote dodatki wprost uwielbiam! :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Marta_91
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 7424
Dołączył(a): 2007-10-28, 19:56
Lokalizacja: łódzkie/Wrocław
Wiek: 21
Płeć: Kobieta

Następna strona

Powrót do Moda, style



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


• Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
cron