Gadane.pl - tysiÄ…ce wygadanych ludzi!

Ogólnotematyczne forum dyskusyjne, na którym rozmawiamy o wszystkim.
Gad¿ety, prezenty

Czy informatyka to tylko wielkie boom?

Przed szkołą nie da się uciec. Z perspektywy czasu nawet nie warto. W tym dziale rozmawiamy o wszystkim co związane z naszą edukacją.

Czy informatyka to tylko wielkie boom?

Postprzez Aro88 » 2012-09-02, 14:34

Cześć!

Teraz w telewizji i ogólnie mówi się, że informatyka to przyszłościowy zawód. Zapewne jest w tym trochę prawdy, jednakże czy jest tak na pewno? Wydaje mi się, że informatyka jest tylko dla ludzi, którzy potrafią logicznie myśleć i chcą się ciąglę czegoś nowego uczyć - wkońcu technologia informatyczna ciągle idzie do przodu :)

A jakie jest Wasze zdanie?
Aro88
-#Użytkownik 20%
-#Użytkownik 20%
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2012-09-02, 14:26
Wiek: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: Czy informatyka to tylko wielkie boom?

Postprzez paullina9492 » 2012-09-02, 14:45

Jestem studentką infy na PG i owszem jest to dziedzina, ktora sie cały czas rozwija. Jednak studia to studia- pierwszy rok sama matma prawie i fiza. Dopiero potem coś się rusza. I tak naprawdę dopiero w pracy zaczniesz poszerzać daną specjalizacją, którą zrobiłeś.
Obrazek
Avatar użytkownika
paullina9492
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 1842
Dołączył(a): 2009-04-10, 22:46
Lokalizacja: Trn
Wiek: 0
Płeć: Kobieta

Re: Czy informatyka to tylko wielkie boom?

Postprzez Lukaszek » 2012-09-02, 15:58

Ja jestem tylko po technikum informatycznym. Nie poszedłem na studia, bo nie miałem nawet takiego zamiaru. Powiem Ci, że cieszę się, że nie szedłem, bo nie mam przynajmniej 5 lat straconych w d*pie. Zaraz po technikum poszedłem do roboty w swoich fachu i teraz przez te 5 lat praktycznej nauki zawodu potrafię zrobić więcej, niż informatyk z tytułem magistra, co dopiero skończył szkołę (sąsiad chodził, dlatego też sam korzystał wiele razy z moich praktycznych wskazówek)
Lukaszek
-#Użytkownik 10%
-#Użytkownik 10%
 
Posty: 16
Dołączył(a): 2012-09-01, 16:38