Gadane.pl - tysiące wygadanych ludzi!

Ogólnotematyczne forum dyskusyjne, na którym rozmawiamy o wszystkim.
Gadety, prezenty

Przeglądarka internetowa

Liczba oprogramowania może przyprawiać o zawrót głowy. Masz problem, pytanie? Na pewno Ci pomożemy!

Używam:

Internet Explorer
3
14%
Firefoxa
8
38%
Opery
4
19%
Mozilli
5
24%
Safari (dla Mac os X)
1
5%
K-Meleona
0
Brak głosów
Netscape
0
Brak głosów
Innej...
0
Brak głosów
 
Liczba głosów : 21

Re: Przeglądarka internetowa

Postprzez Marta_91 » 2009-10-17, 17:17

zubr napisał(a):
martus-ia napisał(a):(...) przecież to jasne że nie ma przeglądarek "szybkich" i "wolnych" ;p (...)

z tm sie zgodzic nie moge :P

a może porozmawiamy w języku bułgarskim? wtedy ty zrozumiesz tyle ile ja z tego zrozumiałam.

a skoro napisałam to nie wiedząc o tych wszystkich wymaganiach, to udowadnia to fakt, że wczesniejszy post nie mówił o prędkości moziili na moim komputerze - i tylko o to tu się rozchodzi.
Obrazek
Avatar użytkownika
Marta_91
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 7424
Dołączył(a): 2007-10-28, 19:56
Lokalizacja: łódzkie/Wrocław
Wiek: 21
Płeć: Kobieta

Re: Przeglądarka internetowa

Postprzez Doriw » 2009-10-18, 15:45

Yulay napisał(a):Ja używam "Mozilli Firefox". Które to z ankiety?


No właśnie. Ja też mam Mozille Firefox. Może jestem taka tępa, ale nie rozumiem między Mozillą, a Firefox różnicy :(
Mnie to wisi że mi coś szkodzi
Życie jest i tak nieuleczalną chorobą
człowiekowi szkodzi wszystko.
Doriw
-#Użytkownik 30%
-#Użytkownik 30%
 
Posty: 74
Dołączył(a): 2009-08-11, 17:59
Wiek: 0
Płeć: Kobieta

Re: Przeglądarka internetowa

Postprzez paullina9492 » 2009-10-18, 15:48

Doriw napisał(a):
Yulay napisał(a):Ja używam "Mozilli Firefox". Które to z ankiety?


No właśnie. Ja też mam Mozille Firefox. Może jestem taka tępa, ale nie rozumiem między Mozillą, a Firefox różnicy :(



:pada: pomyśl a zauważysz różnicę :D
Obrazek
Avatar użytkownika
paullina9492
-#Moderator
-#Moderator
 
Posty: 1842
Dołączył(a): 2009-04-10, 22:46
Lokalizacja: Trn
Wiek: 0
Płeć: Kobieta

Re: Przeglądarka internetowa

Postprzez brawurka » 2009-10-18, 17:04

haha dobre :D bo to jest to samo dlatego różnic nie ma. sama napisałaś, że sama ją masz :pada: boże, normalnie już nie mogę z Wami.... :razz:
Obrazek
Avatar użytkownika
brawurka
-#Użytkownik 100%
-#Użytkownik 100%
 
Posty: 1178
Dołączył(a): 2008-06-12, 17:33
Lokalizacja: Poznań
Wiek: 24
Płeć: Kobieta

Re: Przeglądarka internetowa

Postprzez Doriw » 2009-10-19, 17:54

Sorry.... Tak właśnie myślałam, ale zastanawiałam się dlaczego w ankiecie jest oddzielnie "Mozilla" i "Firefox"?
Mnie to wisi że mi coś szkodzi
Życie jest i tak nieuleczalną chorobą
człowiekowi szkodzi wszystko.
Doriw
-#Użytkownik 30%
-#Użytkownik 30%
 
Posty: 74
Dołączył(a): 2009-08-11, 17:59
Wiek: 0
Płeć: Kobieta

Re: Przeglądarka internetowa

Postprzez zubr » 2009-10-19, 22:36

moze dlatego ze mozilla a firefox (a raczej mozilla firefox) to nie to saamo :P

mozilla to kombajn pakiet programow, przegladarka do neta, klient poczty i grup dyskusyjnych czat edytor stron html, irc, a mozilla firefox to przegladarka z mozliwoscia dodawania pluginow do niej. mozilla z tego co pamietam nie rozwijana jest od 2006 roku a mozilla firefox w wersji 3.5.3 opublikowano 17.09.2009r
[cenzura]
Avatar użytkownika
zubr
-#Użytkownik 50%
-#Użytkownik 50%
 
Posty: 201
Dołączył(a): 2009-04-05, 17:58
Lokalizacja: Własna
Wiek: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: Przeglądarka internetowa

Postprzez brawurka » 2009-10-19, 22:51

no to w takim razie jest podział na mozille i mozille firefox a doriw pytała o mozille i firefox wiec w sumie nie odpowiedziales jej na pytanie :razz:

ale dzieki za info, dobrze wiedziec, ze istnieja dwa rodzaje ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
brawurka
-#Użytkownik 100%
-#Użytkownik 100%
 
Posty: 1178
Dołączył(a): 2008-06-12, 17:33
Lokalizacja: Poznań
Wiek: 24
Płeć: Kobieta

Re: Przeglądarka internetowa

Postprzez zubr » 2009-10-20, 12:32

mozilla firefox = firefox te dwa zwroty funkcjonuja w odniesieniu do jednego produktu/przegladarki, a mozilla to juz inny produkt chociaz tego samego stowarzyszenia, mozilla europe oraz mozilla foundation a mozilla europe jest przedstawicielem mozilla foundation - jakie to pojebane :D
[cenzura]
Avatar użytkownika
zubr
-#Użytkownik 50%
-#Użytkownik 50%
 
Posty: 201
Dołączył(a): 2009-04-05, 17:58
Lokalizacja: Własna
Wiek: 0
Płeć: Mężczyzna

Re: Przeglądarka internetowa

Postprzez zubr » 2009-11-01, 12:05

paullina9492 napisał(a):firefox najlepszy i najbardziej bezpieczny :D

Do czynienia miałam ze prawie ze wszystkimi, przelotnie ja jednej lekcji ale miałam rotfl


pojecie bezpieczna przegladarka jest dla mnie raczej utopijne :D

bo dzieje sie tez tak ze typy od zabezpieczen uznaja pewne "mozliwosci" przegladarek za bezpieczne nie widza zagrozenia. jesli interesujesz sie informatycznymi motywami to pojecie takie jak head-tracking nie powinno byc ci obce :D :P zastosowanie takiego motywu jak pokazane np. w tym filmie jest zajefajne :D http://www.gerbster.nl/2009/04/head-tracking-in-flash/. Mozna tez grac w gierki ect. a jesli chodzi o zagrozenia z tego tytulu to np. uruchamiajac gre w flash'u po 2 kliknieciach autor strony ma dostep do twojej kamerki i mikrofonu. mowiac wprost widzi cie i slyszy bez twojej wiedzy :P. dlugo tem motyw byl ignorowany przez specow od zabezpieczen, teraz chyba jest jakas "latka" do flash'a wiec aktualizuj aktualizuj :P
co wiecej sama przegladarka moze byc super "bezpieczna" ale co z tego jak i tak czesto poprzez przegladarke sciagamy z neta cos co samo w sobie moze byc/miec "wirusa". zastanawia mnie czesto dlaczego np. mp3 o takej samej dlugosci np. 3.49 min tej samej jakosci ect udostepniona przez kilku roznych typow rozni sie "waga" :D stworzenie "wirusa" ktory wyciagnie z kompa to co sie chce nie jest trudne i nie bedzie "zauwazone" przez programy antywirusowe. co do zapamietywanych hasel, wygoda, ale uzyskanie pliku z haslami to nie problem :D pozatym ilu uzytkownikow uzywa hasla glownego ? :D a jesli nawet to ...
[cenzura]
Avatar użytkownika
zubr
-#Użytkownik 50%
-#Użytkownik 50%
 
Posty: 201
Dołączył(a): 2009-04-05, 17:58
Lokalizacja: Własna
Wiek: 0
Płeć: Mężczyzna

Poprzednia strona

Powrót do Oprogramowanie



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


• Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
phpBB SEO
cron